Friday, August 15, 2008

就是将

地球转了半个圈 ,
天亮了,
我也醒了
发现梦里的画面不见了,
只留下疲惫的面容 和苦苦的笑容

那一刻的自己还是停留在同一个点
停着想着....
怎么还是同样的一个点
就是这样吗?
要等到失而复得后才懂得珍惜
就是这样吗?
梦游都只宁愿相信明天会更好
就是这样,
不到关键时刻都不会知道痛的感觉
就是这样
给了自己很多借口来让心里少了畏惧!
我不愿意只看到那沉沉的步伐
很多感觉是说也说不明白...
像一首无旋律的曲子
我不贪心
你教我输入永恒的跳跃
有了自己和心跳的陪伴
我就会自己走下去了
我想
我只是对美丽人生有着满满的憧憬!

3 comments:

Elain said...

phei, i really like to write your blog in chinese. u expressed ur words like poems..hehe..n wrote it very well and touching! what makes you wrote out all this? hehe..your true feelings lor must be. Qian is abroad d. you ok ma?? when free, can give me a call and we can come out yum cha wor..
miss u, phei! be strong k, may ur dreams come true and happy always k:)
support u always!! muacks

Phei said...

Thank you fen for always be my loyal blog reader. arigatou! Haih, as qian's leaving, i gotta be stronger, independant.... >.<

Anonymous said...

hehe..i read your blog often ler..
you r a strong girl as i know.
can give me a call when u feel lonely k :)
奉陪到底!

芬~~