Sunday, May 23, 2010

希望

好期待。。。。好期待~~~朋友的生日和朋友的派对!去一间真的不知怎么形容的餐厅去吃晚餐并庆祝大学朋友的生日。喜欢庆祝朋友的生日,因为可以吃蛋糕。。可以完全不需要给自己不准吃蛋糕理由。。

期待这个周末。。一个比平常忙了点的周末。。下班后,我和友人一伙去了好朋友-芬的单身派队,精彩连连。芬要出嫁了,替她紧张开心,我真心祝你幸福哦!!我把结婚礼物送给好朋友芬,也和她谈了很久,姐妹有着说不完的话题,聊得依依不舍的。芬也给我一份小小的可爱礼物作回礼。芬很有心思,很关心朋友!每次哦,她都会叮咛我小心驾车,到家后要让她知道。。
总知,很贴心的朋友。。!芬,谢谢你!你一定要幸福也一定会幸福的!!

下午,然后买豆甜甜的腐花和香香的mua chee和某人吃。晚上去皇后湾广场买了一双高跟银色线条鞋。嘻嘻,我想了好久好久(一个礼拜)才狠狠买下它。。。

4 comments:

Anonymous said...

looking fwd to what, my dear phei??
smt to share with me :p

fen~~

Unknown said...

a sweet post! Fen will be happy to have a good friend like you too!

Phei said...

looking forward for ur wedding and some occation. haha!
Adelene, a sweet post cos she is my sweet friend. =D

Anonymous said...

ah phei.... thanks for posting this for me. adelene is hapi to know u too, my dear!
we had a great chat last week. really time flies. when chat wif u, i dun feel to hide my feelings coz u understand me so well!!!
phei, our friendship will never fade!! hugss

fen~~