Wednesday, September 24, 2008

你不在,我要勇敢

是真的
不会永远都是一直这样在一起
看着别人来了又去..
留下的回忆是一世人的, 那平凡却不失珍贵的回忆
这一次我真的骗不了自己.
看着时间一秒一秒的接近你要离开的时间
我不敢多说一句我舍不得你
因为我眼眶湿了
我不要把你也弄哭了
你只是拼命告诉我再见了
而我就 拼命不让泪水掉下来
忍泪目送你走入机仓
我看见你转身不敢回头,急忙的一直向前走,
知道你也在哭了
一个人驾车回家的路程变得很漫长
泪水不听话的一直在流
拭了,擦了一滴又一滴不可收拾的泪
那种难舍的心情好难承受
我没法解释我失落的心情
不去想但偏偏不经意又在想
我觉得很胆怯很害怕
一个人走着走着
陪着自己的朋友渐渐少了
一个来,过一个
每个人都有自己的路要走
我知道遇到你是我的荣幸
快乐因为我感觉你对我的关心
当你也不在我身边时
我该要如何渡过?
我到底需要多少勇敢来适应?
但我真的替你开心
终于出国深造了

4 comments:

Anonymous said...

phei, u looks prettier and prettier d =)
u are always my sweet fren!
back to this entry, i understand how u feel de, girl!
coz u 2 are true frens..gone thru alot of times together. it's hard to find such a good fren in this world! But you have to accept the leaving of qian! 1 year only, phei! be strong k! I'll be with you always de, girl! if wan someone pei, just ring me a call k ;) 我奉陪到底!

Phei said...

fen, thank you for ur compliment la!!!
Hmm, I am always ur sweet friend..hehe, will remember that!!
Yahlo. 1 year, I need to be strong, tough..! I will always kacau u when I need u~~dont worry

Anonymous said...

happy to see phei 振作 back. u & qian are strong girl lai de. Nothing can affect the strong bond that u 2 have built. just pray hard for qian lor!
no problem, when u kacau me, sure i pei u de =)

fen~~

RUN WITH THE WAVE said...

Hey there! Come and join us for a BBQ buffet at the beach in Penang this Christmas with watersports activities included! Sign up now! Check out my website at www.runwiththewave.com Thanks!