Sunday, December 14, 2008

The dream and thoughts

很快的,圣诞节要来了,
虽然经济不景气,
但四周依然还是洋溢着圣诞歌声及摆设
琳琅满目的圣诞礼品摆设让购物者有更多的选择。。
大家也纷纷等待度过这温馨浪漫欢乐的节日。
我也有期待,一直期待有假期的到来,也期待下雪, 
我没有体验过冷天的季节,也没有体验过寒冷的海风 。。
但这次假期真的来临了,顿时不懂有什么节目好搞的
如果会下雪,那我一定天天靠在窗边赏雪。。。一定超冷。。
而滑雪又是什么feel?一定超棒的!

新的一年也要来临了
开始有了一种奇妙的感觉,感觉生命要换季了,换轨道了
回想在这 2008年里,
曾与不同的人萍水相逢, 悲欢离合。。。
曾见朋友离去,有依依不舍的感觉。。。
曾尝过Gelato icecream, 加埋彬淇淋的蛋糕,香香和甜甜又冷冷的!!哇!
爱吃冰冰甜甜的食物, 但女生不可以吃那么多。。。
去了云顶,去了浪卡威(langkawi),
竟也爬了两次我以为不会有第二次的山(Monkey Beach)。
从短发留到了中长发,烫了离子烫。。
收集了自己喜爱的包包,香水,润扶液,裙子。。。
我真得很满足了 。。
新年我提醒自己不要乱乱花钱了,都是经济不好。
也有了一部属于自己的相机, 可以让我随时随地,
是也拍,不是也拍到乱的过瘾至极 !!
让我有可以搜藏的回忆以及满满的触动 。。

你知道吗,
生命有时就像万里追寻, 
需要我们常常调整心态,
时时 装备armer,要冲, 要挡
有时会失落,有时会开心,
不是一条直线。。。
但风也不是只吹右边或东边..
总听过什么叫雨后会有彩虹吧?
慢慢细嚼生活的品味吧 。。学不完
明年我要干嘛。。让我ponder ponder....嘻嘻。。待续 =p




今年里,我最爱的照片!谢谢你咯。。。

8 comments:

Anonymous said...

What a nice dress. Sweet sweet!
so fast. 2008 gonna comes to the end dee! Let's make a wish together. May our wishes come true, dear! 你永远是我的好朋友,佩

fen~~

Phei said...

hehe. I love that dress too. In fact, i love nice dress =)
I want to make many wishes too. May ur wish comes true and never the less, u are my best friend too. glad that u have freddy to take care of u!! cheersss

Anonymous said...

幸福满满的季节
你的脸上也告诉了我 现在的你好幸福唷 ^@^

-keikei-

Phei said...

kei kei...
HiHi
Happy new year and have a prosperious years ahead.heheh
I guess u are enjoying urself too..
in where oh now?

Doiii said...

haha.. Enjoy and Merry Christmas!

Phei said...

same same to u.Enjoy ur holiday in KL...~

Eunice said...

pheiphei! nice dress :) and u r pretty!

happy new year ;)

Phei said...

Yeah. that is one of my fav dress~! Lov it but can't wear it too often,otherwise, it would be always the same dress.
Wooh, flatter by ur compliment. flying up the sky d..
Happy Chinese new yEar~! Gal. Stay pretty too.